Fy tusan!

Mina ben är så sjukt skakis just nu, skulle böja mig för att ta upp en tröja från golvet men då bara vek sig benen och ja hamna pladask på golvet! Låg där ett tag och skrattade åt mig själv :)

Brottningsträning var riktigt jobbig men man mår så himla bra efter, känner mig sjukt nöjd med mig själv! blev svampsoppa med pasta i och en apelsin som återhämtningsmat, inte optimalt men det funkar! (Sarahs Smoothie såg däremot super god ut). En på mitt jobb köper smoothies varje dag från ett nytt ställe i sturegallerian, 52 kr kostar den! dyrt som tusan sa jag då men då svarade hon "dyrt är det bara om det inte är värt det" och så är det ju faktistkt.

Nu ska jag lägga mig i sängen :) hörs imorgon!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0