FREEEEEDAG!

Nu har jag vaknat och kollat in hästarna inför morgondagens v75. Vet att jag har sagt det förut men jag tror vi springer in miljonerna imorgon! Haha.. optimistisk tjej.

Ska alldeles strax äta middag. Grillad kyckling, pommes med bea-sås. Gott gott gooooooooott!
Sen ska vi nog slänga ihop en blåbärs/hallonpaj också. Lets dance och någon film står på kvällens schema så jag och Emma har fullt upp :)

Trodde igår att jag knappt skulle komma upp ur sängen imorse pga. träningsvärk, men det gick ju hur smidigt som helst! Det går inte lika smidigt nu kan jag säga. Det har kommit krypandes hela dagen och mina ben nu.... kan inte ens finna ord om hur det kommer kännas imorgon. Ska dock inte klaga på träningsvärken i magen, älskar att ha träningsvärk i magen. Men benen, det måste vara det värsta som finns, kan ju inte ens gå normalt!

Vad ska ni hitta på denna fredag? :)

Jag och mina söta lillebror för mååååånga år sen



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0