Fredag

Woho, nu är det fredag igen! Och vilken härlig helg jag har framför mig :)

Idag blir det hem till Janna och kolla Handbollen och käka middag, super trevligt! Spännande och se hur fint Hon har fått i sin nya lägenhet!
Sen ska jag iofs tvätta hela natten, men de är bara å bita ihop.

Imorgon blir det först fotografering med laget, vilket innebär att det kommer läggas upp en ny mongo bild på en på nätet (eftersom att dessa fotografer är kassa!)

Sen blir det Middag på RAW med Carina och sedan dyker syster och henne "bark-och snöätande" kompis upp (internt) och vi kör en liten utgång på det.

Söndag blir det träning och sen Handbollsfinal Sverige -Danmark (Ja, jag är typ den enda som tror att Sverige kommer vinna idag).

Hur ser er helg ut?





/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0