Effektiv dag

Det är heeeelt sjukt hur mycket vi hunnit göra idag. Vi hade lagfotografering elva i morse. Jag kan inte påstå att jag va glad då det suger att åka till Väsby för att ta ett jävla kort en ledig lördag? Men det gjorde jag hur som helst. När vi va klara där åkte vi å gymmade. Blev lite löpning å styrka. När vi åkte därifrån va klockan bara halv två.

Vi åkte vidare mot Barkarby, först käka vi, salladsklämma. Världens godaste! Sen blev det en tripp till elgiganten å sen även till IKEA. Vi köpte det vi behövde där plus lite till. När vi sen kom hem så har vi plockat lite, burit upp grejer på vinden, installerat en tv, byggt ihop möbler å kollat hästarna.

Hur effektiv dag är inte det? Å klockan är faktiskt bara sju. Nu ska vi gå å handla nåt att äta, sen blir det en kväll med tv-tittande å film. Skönt med en lugn helg. Dock är jag redan trött, har ju varit vaken hur länge som helst liksom. Haha.





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0