Bra koll!

Nu var det ju tydligen så att det var imorgon som jag och Emma skulle leta skor! Ibland har jag inte riktigt full koll ;)

Men det hela slutade ju bra ändå! Mina barndomskompisar (tror det är bäst att beskriva dem så) Ida och Madde skulle in till stan såg jag på fejjan och då blev det till en lunchdejt :) Så vi möttes upp i Kungshallen och käkade Indiskt!
Super trevlig, kul att "catcha up" då det var ett tag sedan vi sågs.
Madde ska bli mamma nu nästa vecka! Super spännande, hon verkar ha hittat en riktig guldklimp till kille :) Själv känns det så avlägset med barn och allt sådant, men Madde har alltid varit lite före när det gäller sånt här hehe.
Ida är (lyckligt) tillsammans med min fd granne :) som även är min fd bästa kompis ex.. hängde ni med? ;)

Riktigt roligt att träffa dem igen, men en lunch är så kort tid så man hinner inte med så mkt, så vi ska nog styra upp en tjejkväll snart!


(Gammalt kort)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0