Årets pissigaste dag, check!

Det är med glädje jag går å sover (snarare gräver ner mej) efter denna fruktansvärda dag. BLÄÄÄ! Började i skolan där jag ville griiiiina för jag inte fattar nåt. Kom hem å tog en powernap på tjugo min, dagens höjdpunkt! Åkte å träna, gick skiiiiiit. Åkte å handla, jag blev skitarg på några jävla tattare. Dom fatta inte ens att man inte ska ställa en korg på golvet mitt i kön utan att ta bort den när den är tom.

Kom hem å fick en glasbit i fingret. Åt toast, dom va visserligen riktigt goda, så där har vi en liten ljusstråle denna dag. Efter det så tog jag hål på min nagel (visserligen va det meningen för att få ut lite blod) men kan ändå inte räknas till nåt sådär jättekul.

Så med detta inlägg säger jag godnatt. Har blivit två "deppiga" inlägg idag, men så blir det ibland. Kan hända att det fortsätter så resten av veckan då jag förmodligen inte kommer fatta nåt av matten hur som helst. Imorgon står iaf plugg på schemat... å träning.

Sov gott!



Hahaha det roliga med bilden är att det typ är jag. Min familj sa att jag alltid sov med fötterna utanför täcket :(




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0