Allvarligt talat

Hej hej hallå! Nu har jag oxå kommit hem från dagens pluggande. Gick ungefär lika dåligt idag, jag fattar nästintill ingenting. Men har bestämt mej för at fokusera på en del grejer å försöka lära mej dom å skita i resten. Haha. Har två dagar till på mej att plugga....

Hur som helst. Jag har precis tagit ett allvarligt snack med Sarah. Trots att hon går upp tidigare än mej på morgnarna så har jag stenkoll på henne. Det är nämligen såhär att hon inte äter nån frukost. Hon har nog inte ätit frukost sen vi kom hem från Åre. Detta tycker jag verkligen inte är okej så nu har jag tagit ett alvarligt snack med henne. Men hon säger bara att hon lovar att äta, vilket hon sagt varje gång å fortfarande inte gjort.

Därför har jag nu en fråga till er. Har ni nåt bra tips på hur man kan få Sarah att äta frukost? Eller måste jag ställa min klocka å gå upp å mata henne?



Dricka kan hon ju, nu är det bara äta som saknas!


//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

undra vem som kommer få "årets lita på" och "årets vän" i år ;)

2011-01-11 @ 17:02:08
Postat av: Emma

Haha finns det såna priser? Då ska jag kämpa för att få dom! :D Vem vill inte va årets vän liksom?

2011-01-11 @ 21:19:27
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0