Action på T-Jarlen

Sprang ner till T-jarlen för drygt 30 minuter sen för att jag hade sådana cravings efter apelsin! Och inte fanns det någon sådan kvar i fruktkorgen på jobbet nej...

När jag står i kassa och betalar så hör jag att någon höjer rösten:
- Jag vet att du har den.
Jag kollar dit och ser att en ur personalen står med en uteliggare och pekar.
Uteliggaren mumlarna någonting och går vidare mot dörrarna..
- Men Markus, ge mig den nu! Det är bara jätte onödigt det här - En kille som också är en ur i personalen kommer fram.
Efter ytterligare lite mumlande så öppnar uteliggaren sin jacka och tar fram ett 6-pack öl och går sedan därifrån... vänder sig sedan om och skriker "kan ni inte ens bjussa på lite öl till en törstig stackare"

Det är lite synd när man tänker på hur illa vissa människor har det, men ofta är det dem själva som satt sig i situationen...


/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0