26 Januari

Chabba Chena.

Sjukt trött.. ligger och halvsover i soffan. Ingen bra ide att somna nu så tänkte blogga lite, kanske jag lyckas bli lite piggare?

Emma är ju i Bålsta hos sina föräldrar och firar sin pappas födelsedag idag (Grattis Rolf! Har sagt till Emma att hälsa men om hon glömt det så hoppas jag att du läser det här), blir ganska långtråkigt här om kvällarna när man inte har sällskap. Hade planer på att ringa någon och be han/hon göra mig sällskap men orkade inte det heller, haha. Lat tjej? Jag vet..

Till middag blev det tortellini i tomatsås, en avokado och hårdmacka. Inget speciellt med gott blev det i alla fall :) Sitter nu med en kopp te och kollar på fuskbyggarna.
Vuxenpoäng till mig idag! Har betalat alla räkningar, tror jag? haha. Till och med klarat av att starta en tvättmaskin utan att Emma är hemma och visar! :D *stolt* Fick dock lite hjälp via sms men fortfarande! Ett steg i rätt riktning :)

http://1.bp.blogspot.com/_-WcXOaS0P7w/S82lT6i2mLI/AAAAAAAAAAk/w2VkO2VvR3s/s1600/emerio_tvattmaskin_tvattkorg_stor_dorr_enkel_laddning_titan-13_medium.jpg





Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0