Watch out for addictive things..

Jag har oerhört lätt att få cravings för saker och tack vare Ann på jobber så har jag nu fått en ny!


Den är verkligen hur god som helst! men kostar dock 52 kr, vilket jag tycker är väldigt dyrt för en smoothie. Men den innehöll jätte mkt Acai bär vilket tydligen ska vara jätte nyttigt "Acai är ett bär som liknar blåbär och Acai-bäret är fullspäckat med en lång rad nyttigheter".


Hittade även en kappa på lunchen, vet att jackor egentligen är det jag minst behöver, men just en sån jag köpte nu behöver jag faktiskt! det är en lite tjockare kappa som man kan ha när det är lite kallare men man vill ändå inte ha en stor vinterjacka :) Riktigt fynd också! Hade kostat typ 1400 och var nu nedsatt till 300 :)



Lägger upp en bild så ni får se hur dne ser ut sen :)


/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0