Vuxenpoäng

Jag å Sarah är bra. Riktigt jävla bra :D Efter träningen idag åkte vi för att storhandla. Vi hade tagit med oss all pant, skrivit matlista för hela veckan å tagit med en lååång matlista. Vi visste även hur mycket pengar vi hade kvar på ICA-kortet. Så vi ahade dessutom en budget att hålla. Men det klarade vi med bravur! Har till å med pengar kvar så vi kan unna oss nåt gott till helgen kanske? :D

Träningen gick bra å fort. Simmade bara i typ en halvtimme å sen blev det dusch å bastu. Nu är vi iaf hemma å Sarah gick precis å la sej. Jag ska gå å lägga mej snart jag med faktiskt. Imorgon har jag faktiskt lite sovmorgon, eller aah, jag tar mej det. Kan sova en timme längre ;D haha.

Hur har er kväll varit?


Jag väger varorna för att hitta det billigaste priset ;P


Sarah jämför priserna ;)


Allt detta va givetvis en bidragande orsak till att vi klara budgeten. Haha!





//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0