Vart har Emilia tagit vägen?!

Det undrar säkert alla ni läsare, men det kan jag säga att även jag undrar. Tror faktiskt att Sarah undrar detta oxå. Jag vet att hon sitter vid datorn ganska ofta. Men hon måste helt enkelt skita i er :( Tragiskt, men kan va den hårda sanningen :'(

När jag å Sarah gjorde headern så fick Emilia en liiiiiten bild (för er som inte ens sett den är den långt ner till höger ;)) bara för att hon inte brukade skriva nånting. Sen helt plötsligt började hon skriva å bad om att få en större bild. Vi orkade givetvis inte gör om headern då med en gång, men vi såg det som en prövotid tills det är dags att byta igen. Men nu är hon borta igen.

Så Emilia, nu är det här en varning. Vill du ha en större bild är det dags att börja skriva nu!!!!! ;)










//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0