Trötta tjejer

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering men har spenderat hela veckan i Kungsängen där jag inte har någon tillgång till dator. Eller jo jag har om jag vill men har bara inte blivit av att jag lånat pappas eller brorsans.. Har kollat på animal planet och viasat nature istället! haha.

Jag och Emma är återigen hemma i Bergshamra, vi båda är väldigt trötta och kommer nog att somna väldigt tidigt idag. Ingen middag har vi planerat heller.. Kanske blir glass eller chips och dipp? Eller marängswiss?!  Emma läser du detta? .. :D

Har precis planerat klart maten för veckan i alla fall :)
Har ni haft en bra helg? (: Jag har inte gjort ett smack! Bara chillat i Kungsängen :)



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0