Dags för matlagning

Hej tjolahopp!

Pigga och glada idag? Såklart! Har fått en powernap så snart är det dags att laga middagen :)
Kyckling/Bacon-paj ska det lagas ikväll, spännande va? Förhoppningsvis blir det bra men jag lovar att ni ska få se resultatet oavsett om det bli pannkaka av den eller ej.

Nu så är det dags att "motarbeta" Emilia ytterligare en gång.
Så som hon beskriver det så låter det som om jag och Emma inte vill att hon ska få en större bild på bloggen men det vill vi självklart. Problemet är bara att jag tänker inte göra en ny header så att Emilia får en större bild nu, den
här konsekvensen skulle hon ha tänkt på långt tidigare.
Dessutom så har Emilia tidigare haft en tendens att komma tillbaka och blogga ett par veckor för att sedan tvärt försvinna. Tiden mellan vinter och vår headern får bli hennes prövotid. Håller hon uppe bloggandet så lovar jag att hon får en större bild i den kommande headern!

 

Vill har sommar nu nu nu!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0