Intflyttningspresenter

Emma har fått i uppgift att skriva om inflyttningsfesten och då tar jag på mig att lägga upp bilder på alla fina inflyttningspresenter vi fick! :)

 

Två spel - våra förfester kommer rocka & bli väldigt intressanta framöver har jag en känsla av .. :)

 

Sugen på en god efterrätt eller ett gott bakverk? ;) Kom gärna och hälsa på!
(varna dock gärna innan ;p)


 

Coola drinkglas!

 


Fick en fet korg med massor av saker i b.la. ett strykjärn, vin, chips & dipp, städhjälp bok och lite annat smått och gott!

 

 

En kavel, en hjärtformad skål och dl-mått. OCH ett väldigt bra framträdande ;d

 

 

Superfina vinglas :)

 

 

En växt (äntligen lite blommor att ställa på fönsterbrädet! :d) och godiiiiiiS!

 

Sen vet ju ni, som följer bloggen, att jag väldigt gärna vill ha en hund. Gissa om jag blev glad när jag fick se dessa sötnosar! hihi.

 

 

Rocky heter sötisen till vänster, har ännu inte kommit på nå namn till dom tre små, förslag?! :D
Är ju inga riktiga hundar men dessa är en bra start ;) Väldigt lydiga och rumsrena från början!

 

Tack så jättemycket för alla presenter och en oerhört lyckad kväll!
Ni är bäst!

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0