Tröööött

Nu går jag rakt på sak. JAG ÄR TRÖTT! Helt sjukt trött till å med. Jag kan inte gå å lägga mej på kvällarna så går å lägger mej lite för sent tyvärr... Gick upp vid 7 i morse å va i skolan från 8.15- 15.30 vilket även det måste va nåt rekord för min del. Kul med massa rekord i bloggen idag. Mitt det här å Emilias att inte äta.

Kom nyss innanför dörren å ska nu börja laga dagens middag. Sarah är å handlar på väg hem från jobbet så vi har gjort en finfin uppdelning av hushållssysslor här. Efter maten bär det återigen av mot Bosön för fler tester. Jag orkar verkligen inte. Mina ögon orkar inte hålla sej uppe å min rygg gör nåt fruktansvärt ont. Men vi köööör.





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0