Torsdag

Oj va den här veckan har gått fort. Torsdag idag, vilket betyder fredag imorgon vilket betyder att vi åker tll Lindesberg för att spela finalspel i SM! (dom i laget som blir uttagna vill säga, men jag hoppas att jag får va med) :D

Jag sitter här hemma å väntar på att pappa ska komma tillbaka hit. Vi håller nämligen på att sätter upp en hylla å en tv. Har även satt upp gardiner idag. Vilken produktiv dag. Hihi. Ikväll är det fys på schemat. Jag hoppas innerligt att det inte är mycket ben vi ska köra med tanke på att träningsvärken är värst två dagar efteråt vilket betyder att den kommer va värst på lördag å det är ju då vi spelar såååå.

Men nu ska jag ta å göra lite mer nytta. Vi hörs senare :)





//Emma

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0