Torsdag

Tjaba tjena hallå bloggen! Hur är det med dej idag? Med mej är det bara bra tack :) Jag är så taggad för helg redan så jag vill bara att det ska bli fredag! Men bara en dag kvar nu. Idag står träning på schemat. Vi skulle egentligen ha spelat match mot Hammarby, men den blev inställd för att planen inte är spelbar. Så då blev det vår vanliga fysträning istället.

Eftersom vi har en tidig träning ikväll så blir det även lite tv-tittande efteråt. Det är så skönt när jag å Sarah kommer hem tidigt från träningarna å bara slappar på soffan. Love it! Om det är nåt jag är bra på så är det att ligga på soffan ;D haha.

Så himla bra nu oxå att det går lite skid-vm på tv. Då är man ju verkligen sysselsatt. Perfekt. Så allihopa, slå nu på 1an å heja fram våra svenska medaljhopp ;D







//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0