Torsdag

Sarah har redan skrivit typ allt. Vi gör ju det mesta ihop så jag har inte så mycket att tillägga. Tårtan va god iaf ;) Sarah har gått å lagt sej å jag ska faktiskt oxå gå å sova snart. Imorgon blir en riktigt jobbig dag. Plugg heeeeela dagen. Ska dessutom hinna förbi Mörby Centrum för lite shopping, laga mat å städa hela lägenheten. Bara att önska mej lycka till...

Först kan jag iofs fråga mej själv om jag ens kommer komma upp ur sängen imorgon. Va en riktigt jobbig träning idag faktiskt. Förutom den jobbiga morgondagen ser jag faktiskt riktigt mycket fram emot det här helgen. Kommer bli så jääääkla grym helg :D Taggad tjej!



Sen saknar jag sommarkvällar som denna. Idag har det kommit typ en meter mer snö. Vem fan vill ha det mer än Emilia?! :(




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0