Tisdag

Det var dödens att gå upp imorse, gick och la mig senare än Emma igår vilket händer typ aldrig. I och för sig så kanske jag somna snabbare än vad hon gjorde men det hör inte till saken :)

Dagen har flytit på riktigt bra, trodde att jag hade massvis att göra idag (vilket jag också hade) men det flöt på grymt bra så inga sura miner här inte. Hur har er dag varit?

Har faktiskt inget att klaga på. Eller jo, vart var det vackra vädret idag? Vi har ju blivit bortskämda med ett antal dagar i rad med solsken. Det har dock varit plusgrader idag så snön fortsätter att smälta, (:D) vår snart?!

Mycket sen träning ikväll, tungt med ytterligare en sen kväll. Ska nog lägga mig och powernapa ett tag nu innan vi beger oss mot Kungsängen för middag hos mamma och pappa.

Bara tre arbetsdagar kvar till helg! Wiiiiihoooo!

Emma är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå duktig som sitter och pluggar nu!!!

 

Vilken bra smygfotare jag är :) hhihi



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0