Onsdag

Så är det redan onsdag. Jag har sovit mycket bra å länge så det är ju alltid skönt att sova ut lite :D Idag ska jag på bio med Viann å Emma, det ska bli jättekul. Bion är ganska tidigt så efter det bli det till att dra hem å käka middag med Sarah. Vi ska faktiskt prova en helt ny rätt idag, så wish us luck :D

Annars är det inte mycket alls som står på schemat idag. Träningslediga så det blir nog en kväll framför tvn :) Jag gillar onsdagar å att vi är lediga sådär mitt i veckan, det är välbehövligt :)



Det här är filmen vi ska se.

Nån som sett den?




//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Nope, not yet

and I have not seen the 2nd movie

I saw the first one and really liked it

I was planning to see the 2nd one and then go see the 3rd



Have you seen it already? How was it?

2011-03-03 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0