Ok eller inte?

Någon mer än jag som reagerat på Enrique Iglesias nya låt "tonight I'm fucking you"?
Jag vet inte om jag tycker det är okej att spela en sån låt på radio, den framför ett väldigt tydligt och grovt budskap. Hörde dock att dom ändrat till tonight I'm loving you men hörde denna version endast en gång...

Vad tycker ni? Skillnad/inte skillnad?
Fucking och loving.. en otrolig skillnad enligt mig!
Dessutom ändrade dom ju sexy bitch till sexy chick, löjligt om man jämför den texen mot Enriques..

Måste erkänna att jag ändå har fastnat för låten, ju fler gånger man hör den desto bättre blir den.


 

Raaawrr ;)


Sarah

Kommentarer
Postat av: Hassaan

I was thinking the same thing

I don't know why anyone has not said anything about it

sure the song is catchy but its really offensive towards women

Its degrading

2011-03-03 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0