Nu tycker jag att Emma är lite orättvis...

Visst, cred till henne för att hon uppdaterar bra och i och med det håller bloggen igång, men Sarah bloggar inte heller särskillt mkt. Har gått igenom bloggen och kollat... Och jag bloggade faktiskt i fredags, sen har jag haft fullt upp och varit super sliten i helgen så det är faktiskt en godkänd ursäkt enligt mig :)

Haft en superduper helg! Började ju med bio och middag i fredags med Emma och Sarah, vi såg 127 timmar.. fy fan säger ja bara, klarade inte av att titta ibland! SEn så hade vi ju match i lördags, dock spelade jag ingenting men vi vann så det var ju kul :) Sen fick man träffa My också, väldans trevligt :)



Sen så gick vi ju ut på kvällen (lägger upp bilder snart) men jag hade ju fått en sådan fin fläta och när jag sen tog ut den så tyckte jag att min hår vart så fint lockigt och ville inte blöta ner det när jag skulle duscha... så jag improviserade och gjorde mig en egen badmössa med hjälp av en systemetkasse! 



Hahah riktigt snyggt må ja säga ;)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0