Middagstips?

Goder afton!

Ni undrar säkert vad jag gör uppe denna tid.. det undrar jag med!!
Klockan är alldeles för mycket för lilla mig :(

Emma och jag har nyligen planerat middagarna den här veckan, lite nya maträtter och några gamla. Tror det kommer bli bra :) På lördag ska Emma bort till en kompis och äta och då funderar jag på att åka hem till mamma och pappa. Problemet är bara att jag blev tillfrågad att laga middagen, och ja, jag tycker det är kul så jag sa givetvis ja, men problemet är att jag kan inte komma på något att laga ;/
Har i och för sig några dagar kvar på mig men de skulle vara skönt att ha en tanke.

Har ni några förslag ?! :D

Dagen har förövrigt varit bra, varit galet trött så tur att det inte var så mycket att göra idag :)
Desto mer kommer det att bli imorgon!
Ska också till naprapaten imorgon, hoppas han säger något bra om mitt knä..! Cyklade idag, väldigt lätt i 30 min, så får se om det känns bättre imorgon :)

 

Hmm.. ska jag satsa på Sveriges nästa mästerkock kanske? ;d



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0