Måndag

Så va det återigen måndag. Jag gillar inte måndagar egentligen. Alltid så sjukt sega dagar. Men just för tillfället gillar jag dom faktiskt lite för jag jobbar på måndagar :) I like. Jag började dagen i skolan, sen drog jag direkt till jobbet å sen kom jag hem för typ en halvtimme sen. Sarah ligger på soffan å sover å jag funderar på att gå å laga lite mat.

Måste även raka benen. Vi ska simma med laget idag. Å hur skulle det se ut att komma dit med typ hela vinterpälsen? Nej det hör ni ju själva inte funkar. Så nu måste jag kila från datorn. Men vi hörs förmodligen senare ikväll ;)

Ha en trevlig kväll :)



Jag gillar att bada :) hihi




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0