Måndag

Potatisen står på spisen, ugnen håller på att bli varm, Emma är påväg hem och min lillebror ligger och tar en eftermiddagsnap.
Han praoar hos mig den här veckan (:D) så förstår att han blir trött, jag var helt död dom första dagarna som jag arbetade på det här jobbet..

Men det jag vill ha sagt med det här inlägget att det är helt sjukt hur vädret kan skifta så mycket som det gör. Från fem plusgrader och vårkänslor till 20.5 minus och iskallt igen!
Inte okej  :( Hatar när man ska packa på varor på pirran, blir iskallt om fingrarna, sen så är det självklart alla dessa snövallar. Alla kan väl räkna ut att det är svårt att komma över en fet snövall med en fullpackad pirra .. :(

En positiv sak är dock att vi börjar gå mot ljusare tider!! Superglad! :D
Underbart när det redan är ljust vid halv åtta på mornarna nu, man blir så mycket piggare och gladare :)

 

KALLT!

 

 

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0