Målsättning

Förlåt för bombningen av inlägg i bloggen. Men idag är jag på ett jäkla blogghumör :D Haha. Har jättemycket att skriva dessutom.

Idag hörde jag att man ska dricka minst två liter vatten om dagen. För min del är det sjukt mycket. Å det är utöver allt annat du dricker, så om du dricker en liter cola så ska du ändå dricka två liter vatten. Jaja, ni fattar ;). Hur som helst så har jag tänkte lite å riktigt kallt vatten är ju faktiskt ganska gott. Så jag ska faktiskt försöka ha som en målsättning att dricka två liter vatten om dagen.

Kan nog va bra för mej att dricka lite mer om dagarna oxå då jag slarvar med det en del.

Så va tror ni, tror ni att jag kan klara nåt sånt?!



Är mycket bättre på att dricka sånt där ;)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0