Jävla pissdag

God morgon. Jag tänkte att jag kan ta å berätta om gårdagen då. Det va en riktig jävla skitdag. Det börja med att vi förlora semin. Spela skitdåligt i matchen om tredjepris men lyckades ändå vinna den på straffar. Men ett SM-brons är fan ingenting jämfört med förra årets guld :(. Arsenal ledde med 4-0 men fick bara 4-4, Djurgården förlora i hockeyn å AIK vann. Ni hör ju själva vilket jävla skit.

Efter vår tredjepris match åkte alla hem.. alla utom jag å Sarah. Vi stannade kvar å kolla på både herr- å damfinalen. Damfinalen va bland det sjukaste jag sett. Stod 8-0 i paus? Hur är det möjligt? Herrfinalen blev desto mer spännande då den avgjordes på straffar. Direkt efter den började vi röra oss hemåt å kom hem vid halv elva. Det blev alltså en riktigt lång dag.

När vi kom hem så tog vi fram lite onyttigt att äta å kolla på en film. A walk to remember. Nån som sett den? Jag trodde inte jag hade det, men när den va igång märkte jag att det hade jag faktiskt visst. Dock va det länge sen så kom inte ihåg sådär jättemycket. Jag å Sarah satt mest å deppa över varför killar ska va så himla bra i filmer å inte i verkligheten? Kan dom liksom inte göra filmer lite mer verklighetstrogna?

Jaja, nu ska jag gå å käka lite frukost. Sarah sover fortfarande så får käka själv. Men ska på pluggfika klockan två så är väl lika bra att käka lite frulle nu. Vi hörs senare :




Faan, förra årets SM-guld. Mycket roligare...



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0