Jag har blivit super klantig, när hände det?

Det är en super bra fråga, kan inte minnas att jag varit såhär klantig förut.. mamma tror att det beror på att jag undermedvetet är stressad över saker, det kanske stämmer. 

Men vad det än är så hjälper det inte att veta det nu! För nu ligger jag i min säng och kan knappt röra mig! Emma släppte av mig vid tåget och så skulle jag gå ner för trappan (som i mitt försvar var helt isbelagd) och tog ett första steg och hann precis tänka nu ramlar jag och det gjorde jag också. Slog i ryggen i trappan och kanade på ryggen och rumpan hela vägen ner... Och nu kan jag knappt gå. Vill skänka ett super tack till de två killarna som hjälpte och stöttade mig från tåget och hem, trots att de skulle åt andra hålet! Det finns bra killar också tydligen :)

Så nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv och svär över den som inte sandade trappan... Vill ha min kissemiss här, han har blivit så kelig! Men han kommer och bor hos mig nästa vecka :)







Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0