Hur ska jag klara mej?

Veckan är redan torsdag. Sjukt fort den här veckan har gått. Jag är ändå lite imponerad över mej själv att jag klarat den här veckan. Jag har ju blivit bortskämd av att alltid ha sällskap i form av Sarah å att hon även lagar maten här. Men nu har inte hon varit här sen i tisdags morse å jag är fortfarande vid liv.

Jag sitter nu här å funderar på va sjutton jag ska laga till middag? Funderar på att testa att laga en rätt som Sarah laga för nån vecka sen. Hoppas receptet kan ligga kvar nånstans inne i köket. Tyvärr kan jag inte avslöja va jag tänkt laga förrän jag vet om det går att äta eller inte ;)

Så det ska jag sysselsätta mej med nu. Matlagning. Tidig träning idag ju. Resten av dagen har spenderats på choklasfabriken med Viann å Emma med fika, skitsnack å oite plugg. Duktiga vi är!

Men vi hörs senare ikväll efter träningen :)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0