Hundvakt!

God söndagsafton! Har ni haft en bra helg? Min helg har varit jättebra! I fredags va jag, Josse, Christoffer å Stefan på Amba. Lika kul där som alltid :) Innan det hade vi kollat på Stefans match som dom vann :) Direkt efter den åkte vi hem till mej. Efter utgången blev det Donken å sen hem till mej för att sova.

Sarah har ju bott i Kungsängen hela veckan så jag har klarat mej ganska bra själv faktist. MEN hon har ju fått en hund, Rocky, som hon bara lämna kvar här helt ensam under hela veckan?! Snäll som jag är så har jag tagit hand om honom, så han fick t ex följa med mej till Bålsta under lördagen å söndagen innan träningen.

Jag tänkte visa er lite va jag å Rocky har haft för oss :)


Vi har åkt hiss å skyddat oss mot det kalla vädret.


Vi har varit ute å gått.


Rocky va duktig å kissa.


Vi har åkt bil till Bålsta...


.. där Rocky fick kramas med Stefan.


Busat i bilen har vi hunnit med.


Rocky fick till å med köra bilen!


Ni ser, en helg med en massa roligheter. Men det har ju visat sej nu att Sarah inte är riktigt mogen att ta hand om en hund. Som tur är va jag hemma å kunde ta hand om stackars Rocky. Dessutom har Rocky fått vara så mycket med Stefan, Christoffer å Josse den här helgen så nu lyssnar han mer på Hasse :( Killarna tycker han borde heta det istället. Men som tur är är Josse på min sida som alltid iaf ;)





//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Aaawww !!!

this is really cute

reminds me of an elephant I had when I was little

2011-03-03 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0