Hör å häpna

Jag måste faktiskt ta å berömma mej själv å ge mej dagens andra hiss. Idag på träningen fanns det inget vatten (hör egentligen inte hit meeen) så man kunde inte dricka nåt under hela träningen, man kunde alltså inte heller duscha där...

Iaf, när jag kom hem va jag handy man själv. Va tvungen att fixa tvättmaskinen å tvn. Å lyckades jag? Jajamensan, med båda grejerna ;)

Men nu kommer det jag ska berömma mej över. Efter jag duschat va jag såklart tvungen att äta nånting. Jag kollar in i kylskåpet å hittar lite sallad vi gjorde igår. Så den äter jag upp. Man ba "whaaaaaaaaat?" Men det är faktiskt sant, jag åt sallad efter träningen å om ni inte tror mej kan ni fråga Sarah ;)







//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0