GymLunch

Var och tränade på lunchen idag, första gången på Fitness24seven, var bra tycker jag :) Finns ett tjejgym där och var typ inga tjejer som tränade så hade allt för mig själv! Skönt, men roligt och se lite folk också så ska nog variera med att köra tjejgym och vanliga gymmet :)

Provade att köra 2,4 km på löpbandet, vi ska ju klara det på max 12 min. Sprang första 10 min på nivån 12km/h, ökade sedan till 12,5 för min 11 och min 12 körde jag på 13km/h - då klarade man det med några meters marginal.
Ska försöka springa sträckan varje dag fram tills testet så att kroppen vänjer sig med vilket tempo den ska hålla :)

Kom på mig själv att jag hade min SATS väska, undra om de tar illa upp? försökte gömma den så gott det gick iaf!



Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0