Grattis i efterskott här i bloggen fina du!

Ber så heeeemsk mycket om ursäkt, har inte bloggat alls dom senaste dagarna men jag har inte haft tid.
Den lilla lediga tid jag haft så har jag valt att sova en liten stund, men snart är det helg igen och då kommer det förhoppningvis bli mer tid över, fast då går ju iofs läsarna ner också... Kanske borde prioritera om?

Jaja, skitesamma!
Måste skriva ett STORT GRATTIS här i bloggen till Emma som fyllde år igår, hon börjar bli gammal! Vet inte om jag vågar lägga ut hennes ålder här i bloggen, kanske jag blir strypt i sömnen eller nått..  ;)

 

Ett glatt födelsedagsbarn! Grattis grattis grattis världens bästa Emma!!

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0