Fredag!

Äntligen fredag. Man kan ju inte annat än att älska dessa dagar :D. Jag kom från skolan för ett tag sen å Sarah är fortfarande ute å jobbar, men jag hoppas hon kommer hem snart. Så tråkigt att va själv. Jag ska snart hoppa in i duschen å sen börja packa lite smått inför kvällen å morgondagen. Vi åker ju som sagt till Lindesberg om ett par timmar för att spela finalspel i SM. Fan va taggad jag är! Ska bli riktigt kul, men även nervöst.

Jag, Sarah, Josse å Emilia ska åka tillsammans i en bil ner. Kan ju omöjligt bli annat än kul :D Haha. Sen ikväll så är det gemensam middag för alla fyra damlag å alla fyra herrlag som är kvar. Vem vet, kanske hittar man nån snygging? ;D Efter det blir det väl mys uppe på hotellrummen innan det blir sovdags ganska tidigt.

Så ser våra planer ut.

Va ska ni göra i helgen?










Bilder från förra årets SM :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0