Fredag

Så va det helg då gott folk. Mycket trevligt. Dagen började dock mindre trevligt. Tog t-banan till Universitetet, helt utan problem. Men sen så. Måste därifrån ta en buss till Kräftriket men alla bussar va inställda. Så det va antingen åka hem eller gå dit. Å jag kände att eftersom jag gått upp å tagit mej så pass långt va det bara att gå. Tung väska å typ en meter snö va va som vänta mej i nån kilometer. Det va inget vidare kan jag säga.

När jag kom till skolan va det inte alls många där. När föreläsningen va slut gick jag å satte mej å plugga lite, vägrade gå tillbaka å pappa skulle lämna en bil hos mej så bad han komma å lämna bilen där istället å det gjorde han ;D. När jag släppt av pappa åkte jag till Mörby Centrum för att fixa lite grejer inför imorgon, å nu sitter jag på soffan här hemma. Funderar på va jag ska äta. Haha.

Hörs senare.





Det här är det enda bra med snö jag kan komma på...




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0