Försvar!

Till mitt försvar så måste jag säga att det är ett gossedjur som alla ser, eller? haha.
Inte skulle jag lämna en riktigt hund ensam hemma.
Ett riktigt liv och ett gossedjur är inte riktigt likadant enligt mig! Men givetvis tycker jag om Rocky även fast han inte är levande och jag tar bra hand om honom när jag är hemma. 

Om jag hade vetat att det här var mitt "test" på om jag fick skaffa en riktigt hund eller inte så hade jag givetvis tagit med mig Rocky hem till Kungsängen. Och den tanken slog mig faktiskt men jag visste att Emma skulle sova här från fre-lör så då tänkte jag att han klarar sig ensam en natt (lör-sön). Han är ju i min säng nerbäddad under täcket så det går ju ingen nöd på honom, han har det ju varmt och skönt :)

Fast om det skulle vara så att Rocky får liv när vi inte är hemma, som i Toy Story ni vet? Så hoppas jag att han har förståelse för att jag faktiskt inte vet om det. 



Sarah

Kommentarer
Postat av: C

Han heter Hasse!

2011-02-20 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0