Dålig uppdatering

Nu är det sån här dålig uppdatering i bloggen igen. Men jag får väl sköta den som alltid när ingen annan bloggar. Men jag tar mitt ansvar ;)

Kom hem för några timmar sen efter pluggfikat. Gick faktiskt ganska bra. Eller jag gjorde väl inte så mycket, men jag bidrog med mitt trevliga sällskap å mina smaskiga historier ;)

När jag kom hem så tog jag å Sarah det lugnt ett tag innan vi laga middag middag. Blev fläskfilé med kroketter å beasås. Supergott! Nyss kolla vi på solsidan, kan va världens bästa serie! På tok för lite med bara en halvtimme i veckan. Nu är det time out, ett annat geniprogram :)

Nu visar det sej att Sarah faktiskt bloggar så kika in snart så kommer det komma upp ett "lika-som-bär" inlägg ;D



Pluggisjag idag ;)




//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0