Bra blogghumör, inlägg efter inlägg! (;

Ännu ett inlägg, detta handlar dock om kvällens träning..
Om jag tyckte träningen förra veckan tog musten ur mig lyckades den här med det 100 gånger om.
Helt sjukt. Kommer ha fetaste träningsvärken imorgon, armarna/bröst/rygg kommer vara värst..
Hoppas hoppas verkligen inte att jag har mycket varor imorgon, kommer inte klara av att lyfta något :(
Så skojar Ante (vår lagerarbetare) med mig på fb nu och säger att jag har två pall :( Inte kul!

Härom dagen hade jag tre pall (förstår ni hur mycket det är?!) Varav två var till en och samma kund där man måste bära upp varorna upp för en trappa till ett litet lagerutrymme. Tur som vi hade, snälla Johan hjälpte mig!, så behövde vi inte bära upp varorna då dom rensade där uppe :D hihi. LYCKA!
Tycker dock väldigt synd om killen som behövde lyfta upp allt det där själv sen.


Nu blir det frukt! Nyttigt va?! :D

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0