Ännu en söndag ;(

God eftermiddag!

Galet seg idag, match och sen partykväll med trevliga människor blev det igår. Kan meddela att vi vann första träningsmatchen med 2-0 mot Eskilstuna United. Var längesen jag kunde säga att vi vann en match, segerns sötma smakade väldigt bra! Hoppas det får fortsätta såhär.

Träning idag kl 12.00, alltså väldigt tidigt. Kan dock inte träna (har en inflamation/blödning (?) i muskelfästet för baksida lår typ) så gör gaaaaanska ont när jag går. Det skumma är att det inte kändes ett dugg igårkväll, kan ha varit alkoholen som dämpa. Men fortfarande, trodde verkligen att det hade försvunnit men icke :( Så nu blir de rehab ett tag framöver, cykling. Kul! Noot, vill vara med och spela boll!

I alla fall. Ligger nu i soffan och tänkte blogga om att jag måste hitta en kille med ett fint efternamn. Ett efternamn som passar till Sarah. Jag och Emma prata om det här och hon ville helst heta Emma Fabregas eller Villa, det är antingen fotbolls -eller hockeyspelare som gäller.
Och Sarah Lundqvist passar väl ganska bra?..


 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0