Stress!

Eftersom att jag för en gång skull använder datorn så kan jag ju likagärna blogga tänkte jag!

Hur är det med er under dessa juletider? Mycket att göra på jobbet? Stress inför julklappar?
Typ så är det för mig, har endast köpt två klappar och har ett antal kvar att införskaffa, ännu svårare är när jag inte riktigt har koll på vad det är jag ska köpa. Mycket på jobbet? Ohja! Allt kommer på en och samma gång, förstår inte varför det alltid är så.

Var inne och kollade på nyårsklänningar idag och jag hittade den jag ville ha, it was perfect! Fanns dock bara i storlek medium så om det suttit som en hösäck hade det inte varit lika bra men då hade jag i alla fall fått pröva den. Men vet ni vad? När jag skulle beställa allt så var den helt plötsligt borta, finns ej i lager längre!!? Hur irriterande är inte det på en skala 1-10? Sjukt jobbigt... så nu måste jag fortsätta leta. Någon som har tips på bra sidor förutom nelly, asos, bubbleroom, stylebystars? Ja ni vet alla dom vanliga. Skulle bli överlycklig!


 

Kusin och jag nyår 09/10!



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0