Stjärna i kanten

Hemma från gymmet igen. Jag måste faktiskt berömma mej själv. Jag är ofta så jävla slö å bara svullar. Den här veckan har det varit två fotbollspass å två gympass plus att jag typ inte ätit nåt onyttigt alls. Va har hänt med mej? Mår jag verkligen bra? Ja, jag mår faktskt ganska bra måste jag säga.

Dock så blir det svull ikväll, men det är ju helg å då får man :)

Sprang, körde armar, mage å rygg på gymmet å jag har en känsla av att jag kommer ha träningsvärk imorgon... mest i armarna. Men träningsvärk är ändå rätt nice, då vet man ju man varit duktig.

Nu sitter jag å äter lunch, kycklingsallad å efter det ska jag plugga lite, packa inför kvällen å morgondagen å skriva ut en liten lapp som förhoppningsvis grannarna ser. Haha. Sen är jag redo för att röra mej å möta upp Josse. Tänk va mycket jag fått ut av dagen idag när jag vaknade så pass tidigt :O






//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0