Måndag

Heeej! Återigen dålig uppdatering. Men i helgen har det verkligen varit full rulle.

Va hos Josse, i bowlinghallen å hos Cenny i fredags, gick upp tidigt på lördagen för att baka med Josse å Linda. Kom hem vid halv sex å då va det bara duscha, käka, fixa sej å börja dricka för vid sju kom sällskapet. Vi sjöng sing star, dansa dansmatta, spela spel å snacka skit. Vid ett-tiden drog vi ut å jag å mitt sovsällskap Eve kom nog inte i säng förrän sex på morgonen.

På söndagen va jag helt död å det va även en träning på det. Kände att jag levde kan jag säga. Kan bara säga att uppdateringen den närmsta veckan inte heller kommer va den bästa då all min vakna tid måste gå åt till att plugga typ. Men efter det är det jullov!

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag :)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0