Måndag

Ny vecka å bara dagar kvar till julafton. Egentligen bryr jag mej inte så mycket om det, men iaf. I lördags va tanken att jag skulle dra ut i Bålsta, men det blev en spontanare till stan istället där jag mötte upp Sarah, Emilia, Jonte å Emil. Jag kom hem till Emilia vid halv sju på morgonen å vakna vid halv två dagen efter.

Sen va det bara att åka å träna å när jag å Sarah sen kom hem bädda vi ut soffan å la oss där båda två å kolla film å båda två spenderade även natten där. Haha. Vi hade dock sjukt svårt att somna så vi somna först runt tvåtiden å när klockan ringde halv sex imorse va det kanske inte det optimala. Jag va dock inte så trött under dagen, men när jag kom hem däcka jag på soffan. Haha.

Nu ligger vi återigen på soffan, har käkat middag så vi ligger nog kvar här tills det är dags att gå å sova. Dagens träning blev inställd, därför denna slappa kväll. Skönt!





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0