Helgen

I torsdags kväll åkte jag ut till Bålsta för att spendera helgen där. Tanken va att jag skulle plugga ihjäl mej. Har jag pluggat nåt? Typ inte...

I fredags plugga jag lite, men det blev även tv-tittande en promenad fram å tillbaka till centrum i regnet för att lämna tillbaka en film å gå på systemet. Efter det blev det hockeytittande. Va ju tvungen att kolla på Bålsta som nu spelar i alltvåan. Å vann gjorde dom såklart!

Sen blev det vampire diaries (?) maraton från natten till halv sex dagen efter. Mysigt värre! Va bara duscha å göra sej i ordning för sen kom Stefan å Emelie å det va dags att kolla el clasico å dricka vin. Efter det blev det Rilles å idag har jag sovit typ hela dagen å även pallrat mej hemåt. Duktig Emma, duktigt! Kan va världens mest odisciplinerade elev. Men till mitt försvar säger jag att det är taskigt att lägga en tenta en måndag!

Efter imorgon är jag dock typ friiii som en fågel! Då är det så chill kvar att det är löjligt. Jullov snart å jag klagar inte.. inte alls!



Nu jävlar blir det sova, oj va jag ska sova.




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0