Fredag

Jag älskar att jag är ledig på fredagar! Helgen känns genast så betydligt mycket längre. Jag ska snart röra mej mot gymmet, men innan det blir det en sväng in på bikbok. Är lite sugen på ett par skor å en kofta, men får se hur det sitter.

Efter det blir det till att åka hem, packa å sen möta upp Josse för att sen åka hem till henne å äta middag, kolla idol, bada, sova å mysa liksom. Linda kommer förhoppningsvis förbi oxå när hon kommer hem :)

På lördagen ska vi julbaka, jag är i princip sämst på sånt då det enda jag tror jag bakat i jultider är pepparkakor å lussebullar, å då har degarna redan varit klara. Haha. Men därför man har så söta vänner som ska lära mej ;) När vi bakat klart kanske jag ska möta upp mamma för lite julshopping för att sen på kvällen sitta här å föra å sen dra ut.

Jag känner att det här kommer bli en riktigt bra helg! Jag är sjukt taggad. Men nu ska jag röra mej mot gymmet. Hörs sen!







//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0