Världsrekord!

Det är med blandade känslor jag berättar det här. Jag är givetvis glad över att känna att jag måste ha slagit världsrekord, men jag är ledsen över att inte Guiness va där å kunde dokumentera allt.

Dock kan jag inte sno åt mej all ära, det va ett förträffligt teamwork mellan mej å Sarah. Det va när vi skulle panta våra flaskor idag. OOOJ va snabbt det gick. På riktigt alltså.

Kan även säga att det stod tre kineser å skulle panta bredvid, dom hade nog aldrig nånsin sett en pantmaskin förut. Men det va inte det som jag tänkte berätta. Utan först trodde jag inte ens den ena va kines för han hade typ krulligt hår?! Har ni nån gång sett en kines som inte har rakt å platt hår? Ne, tänkte väl det...


Om ni bortser från färgen, ser då det här ut som hår en kines skulle ha? Haha




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0