Vaken!

Sådär ja. Jag kan avslöja att jag råka somna om.. vakna för ungefär en halvtimme sen. Men skönt va det! Dock undrar jag hur det alltid kommer sej att man typ är tröttare när man vaknar av sej själv andra gången? Man har ju ändå sovit längre? Jaja.

Det blir ingen Grönan för mej idag. Det kommer bli alldeles för tajt då jag har träning senare. Men jag borde rensa lite på mitt rum. Dock tänkte jag kolla på lite kläder först. Men har ju ett par timmar på mej innan det börjar bli dags att laga mat, packa väskan å röra sej mot träningen.

Idag efter träningen blir det återigen Bålsta, men bara för en natt å för att hälsa på några vänner till familjen. Myyys! Sen åker jag hem till mej igen imorgon nån gång :)


Haha bjuder på en fotbollsbild i brist på annat.



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0