Utgång på ingång!

Nu jäävlar tror jag att jag har packat ner allt jag behöver för en trevlig kväll på stan. Eller sällskapet kan jag ju inte packa ner, dom räknar jag med ändå ;)

Jag hoppas dock det är okej för Emilia att ja fixar mej hos henne, annars har jag ett problem :P Men det borde jag nog få. Jag lovar att jag ska va supersnäll!

Kom just på att jag skulle behöva läsa föregående inlägg då det blev som en cheklista där så jag inte glömt nån. Men efter det rör jag mej mot tunnelbanan så hörs vi nån gång imorgon då jag kommit hem å nyktrat till ;) Blir sova borta i natt då Emilia bjuckar på säng å sovsällskap, sweet!


Gammal bild på oss. Men ses vi ute ikväll? ;)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0