Tur att man är rik?

Lunchen va mycket trevlig, trots att vi slängde i oss maten. Vi skulle nämligen hinna gå i lite affärer oxå :). Emilia köpte löshår, jag kolla fotbollsskor till Sarah å involvera halva butiken, men hon ville inte ha några. Så allt i onödan. Hahaha! Vi gick även in på akademibokhandeln å jag kom ut 2000 kronor fattigare. Det som gör det hela extra roligt är att jag har tre böcker kvar att köpa. Wohooooo! Not. Vore en annan sak om pengarna bara rullade in, men icke.

Nu kommer Sarah snart å hämta upp mej så ska vi till systemet inför morgondagens kräftskiva å sen träna lite på det.


Såhär ledsen blev jag när alla mina pengar försvann ;(




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0